1. Pociťujete niekedy pri predaji obavy?
áno nie možno
2. Chceli by ste predávať každý deň?
áno nie možno
3. Vediete si presnú evidenciu o klientoch vo vašej databáze?
áno nie možno
4. Chceli by ste viesť tím predajcov, ak by to bolo možné?
áno nie možno
5. Ak by ste s niekým sedeli v autobuse, alebo inom dopravnom prostriedku, pustili by ste sa s ním do konverzácie?
áno nie možno
6. Myslíte si, že zákazníci často vymýšľajú?
áno nie možno
7. Ste schopný dostať nápad v prospech zákazníka, hoci hovorí, že to od vás nekúpi?
áno nie možno
8. Je pravda, že sa vzdávate svojich zákazníkov iba zriedka?
áno nie možno
9. Rozumiete dostatočne dobre produktom, ktoré predávate?
áno nie možno
10. Pracujete denno-denne so svojou databázou?
áno nie možno
11. Stáva sa vám niekedy, že máte obavy ísť na stretnutie alebo zavolať niekomu?
áno nie možno
12. Dokážete dobre počúvať a porozumieť námietkam zákazníka?
áno nie možno
13. Považujete sami seba za predajcu, ktorý dobre funguje v tíme predajcov?
áno nie možno
14. Dokážete vytvoriť svoje vlastné nápady pri predaji vašich produktov?
áno nie možno
15. Musíte sa nútiť, aby ste si dohodli stretnutie?
áno nie možno
16. Majú dnes podľa vás, obchodníci veľa príležitostí predávať?
áno nie možno
17. Mávate niekedy pocit, že je vaša konkurencia v predaji príliš silná?
áno nie možno
18. Myslíte si, že predajca potrebuje trénovať?
áno nie možno
19. Sami seba považujete za komunikatívneho?
áno nie možno
20. Pripadá vám pri predaji ľahké udržať si svoj zámer „predať“?
áno nie možno
21. Odradilo by vás od predaja to, že zákazník hovorí: „Nemôžem si to dovoliť.“?
áno nie možno
22. Je pre vás jednoduché začať konverzáciu?
áno nie možno
23. Mávate niekedy pocit, že zákazníci úplne nerozumejú tomu, čo od nich chcete?
áno nie možno
24. Pôsobíte dostatočne sebaisto?
áno nie možno
25. Ste schopný vidieť v každom človeku vo vašom okolí, potenciálneho zákazníka?
áno nie možno
26. Počas obchodného rozhovoru, pôsobíte uvoľnene a usmievate sa?
áno nie možno
27. Máte tendenciu presviedčať zákazníka o tom, čo považujete za dôležité?
áno nie možno
28. Stáva sa vám pri stretnutí s iným predajcom, keď vy ste v roli zákazníka, že ste opatrný?
áno nie možno
29. Máte pocit, že ľudia si vás ľahko zapamätajú?
áno nie možno
30. Dávate si pozor na to, ako váš produkt slúži alebo pomáha vašim zákazníkom?
áno nie možno
31. Bývate často znechutený správaním sa vašich zákazníkov?
áno nie možno
32. Ste schopný vycítiť, kedy je správny čas na uzavretie obchodu?
áno nie možno
33. Darí sa vám často nadchnúť zákazníka pre váš produkt alebo službu?
áno nie možno
34. Ste schopný predať rýchlo?
áno nie možno
35. Chceli by ste byť odmeňovaný len na základe vašich výsledkov?
áno nie možno
36. Myslíte si, že veta: „Náš zákazník, náš pán.“ je pravdivá?
áno nie možno
37. Čo si myslíte, vedia zákazníci presne čo chcú?
áno nie možno
38. Ste schopný premieňať svojich zákazníkov na svojich priateľov?
áno nie možno
39. Pôsobíte niekedy tak sebaisto, že na to u zákazníkov narážate?
áno nie možno
40. Dokážete u zákazníka uvoľniť napätú atmosféru?
áno nie možno
41. Radi navštevujete vašich zákazníkov?
áno nie možno
42. Ste naozaj schopný s istotou nadchnúť vášho zákazníka pre váš produkt?
áno nie možno
43. Boli by ste ochotný dať zľavu iba preto, aby ste predali?
áno nie možno
44. Vďaka vašej databáze, máte pocit nekonečných možností predávať?
áno nie možno
45. Je pravda, že zbierate kontakty na potenciálnych zákazníkov každý deň?
áno nie možno
46. Vie väčšina vašich priateľov a známych čo robíte?
áno nie možno
47. Ste schopný ovplyvniť váš príjem ľahko, keď sa pre to rozhodnete?
áno nie možno
48. Plánujete si presne a v dostatočnom predstihu kedy a kde budete mať obchodný rozhovor?
áno nie možno
49. Vedeli by ste začať s predajom úplne od začiatku?
áno nie možno
50. Zvyknete si sem-tam na zákazníkov sťažovať?
áno nie možno
51. Máte jasno už dopredu, ako budete viesť obchodný rozhovor?
áno nie možno
52. Stáva sa vám často, že sa vám uzavretie obchodu naťahuje?
áno nie možno
53. Pôsobí na vás negatívne nerozhodnosť zákazníka?
áno nie možno
54. Myslíte si, že každému človeku je možné predať?
áno nie možno
55. Dotýkajú sa vás osobne ťažkosti vašich zákazníkov?
áno nie možno
56. Súhlasíte s touto rovnicou: „predaj = pomoc“?
áno nie možno
57. Ste ochotný sa stretnúť so zákazníkom aj mimo svojej pracovnej doby?
áno nie možno
58. Máte pocit, že predajca a zákazník, často stoja proti sebe?
áno nie možno
59. Zaujímate sa o nové myšlienky v predaji?
áno nie možno
60. Mávate lepšie a horšie dni pri predaji?
áno nie možno
61. Máte pocit, že dokážete jednoducho vyjadriť prezentáciu vašich produktov alebo služieb?
áno nie možno
62. Snažíte sa niekedy zlepšiť náladu svojich zákazníkov?
áno nie možno
63. Ak idete na stretnutie, idete viac „na istotu“, ako „iba skúsiť predať“?
áno nie možno
64. Snažíte sa niekedy poznať aj osobný život svojho zákazníka?
áno nie možno
65. Ste ochotný nechať sa kontrolovať pri vašom predaji?
áno nie možno
66. Dokážete byť nápaditý, čo sa týka predaja vašich produktov?
áno nie možno
67. Myslíte si, že predajca musí robiť často kompromisy?
áno nie možno
68. Ako predajca, ste milý ku svojim zákazníkom?
áno nie možno
69. Získavate mnoho kontaktov, kvôli tomu, že máte dobré vzťahy so zákazníkmi?
áno nie možno
70. Ako obchodníkovi sa vám stáva často, že vám namietajú na cenu vašich produktov?
áno nie možno
71. Dokážete mať pod kontrolou aj dlhodobo rozpracované obchody a ste schopný dotiahnuť ich dokonca?
áno nie možno
72. Hromadí sa vám príliš často veľa rozpracovaných obchodov?
áno nie možno
73. Ste schopný začať konverzáciu rýchlejšie, ako vaši priatelia?
áno nie možno
74. Ak niekto s vami neuzavrie obchod, prejavujete k nemu nevôľu?
áno nie možno
75. Zaujímate sa o svojich zákazníkov aj potom, ako ste im predali?
áno nie možno
76. Mávate niekedy chvíle, keď sa vám veľmi nechce stretávať s ľuďmi alebo obchodovať?
áno nie možno
77. Dokážete rýchlo vystihnúť potreby zákazníka?
áno nie možno
78. Mávate niekedy pocity menejcennosti pri stretnutiach so zákazníkmi?
áno nie možno
79. Myslíte si sami o sebe, že ste dobrý predajca?
áno nie možno
80. Mávate niekedy pocit, že by ste robili radšej niečo iné ako predajcu?
áno nie možno